جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد طی نامه ای سرگشاده به  دکتر احمدی نژاد خواستار برکناری قاضی مرتضوی شدند



یزدفردا "جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در نامه ای سرگشاده به دکتر احمدی نژاد به انتصاب آقای مرتضوی به سمت رياست ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز اعتراض و برکناری او را خواستار شد.
متن این نامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر احمدی نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

پس از گذشت سال ها، رای مردم ایران دولتی را برسرکار آورد که با شعار عدالت داعیه دار عدل و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بود و همین رویکرد عدالتخواهانه و ارزشمدارانه بود که بار دیگر علی رغم تلاش و تکاپوی بنگاه های زر و زور و تزویر، رای اکثریت قاطع مردم دولتی را برگزید که امید انقلابیون و محرومان جامعه باشد.

آقای احمدی نژاد

مستحضرید که تلاش بی وقفه و خون دل خوردن های جوانان انقلابی پیرو خط امام و رهبری در گوشه و کنار میهن اسلامی نقش به سزایی در روی کار آمدن دولت عدالت محور و انتخاب جنابعالی داشت.

اما حال بخش عظیمی از آن جوانان عدالت طلب که تنها و تنها برای گفتمان عدالت خواهی و اسلام ناب تلاش کردند و شما را به عنوان کسی که می تواند این علم را بر دوش گیرد انتخاب نمودند، از برخی انتصابات شما به شدت دلگیر و گله مندند و جای هیچگونه توجیهی برای آنها نمی یابند!
   آقایان مشایی و رحیمی دردهای کهنه شده ما هستند، اما انتصاب متهم اصلی و عامل حوادث بازداشتگاه کهریزک به عنوان عضوی در دولت عدالت،  ما را در شوک فرو برده است.

 

آقایان مشایی و رحیمی که دردهای کهنه شده ما هستند، اما انتصاب متهم اصلی و عامل حوادث بازداشتگاه کهریزک به عنوان عضوی در دولت عدالت، همچنان ما را در شوک فرو برده است.

مطمئناً گزارش كميته ويژه مجلس درمورد وضعيت بازداشت‌شدگان حوادث پس ازانتخابات را مطالعه نموده اید و از نقش آقای مرتضوی در ماجرای کهریزک مطلع شده اید.

با عنایت به اینکه ایشان با خلق (خواسته یا ناخواسته) این قضیه لکه ای بر آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد ساختند، دیگر دلیل و توجیهی برای ماندن ایشان در یک سمت دولتی نمی بینیم و از شما خواستاریم با عزل ایشان از مقام خود و نیز تامل چندباره و دقیق تر در انتصابات دیگر در پست های کلیدی دولت، دل جوانان و مردم انقلابی و حامی عدالت را بدست آورید و بدانید که ما تا پای جان حامی گفتمان عدالت هستیم، و در این گفتمان، پایبندی به اصول مهم است نه اشخاص.

والسلام علیکم

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا